Πληκτρολογήστε τις Λέξεις-Κλειδιά

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές Προϊόντων

Ο καταναλωτής, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν αρκεί να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο και εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημέρων από την παραλαβή της παραγγελίας. 

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:

  1. Πριν από οποιαδήποτε ενέργεια σας, επικοινωνήσετε με κάποιον εκπρόσωπο του rafto.gr στην τηλεφωνική γραμμή 2109842836 ή στο email info@rafto.gr.
  2. Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί, δεν έχει ανοιχθεί η συσκευασία του και δεν έχει υποστεί οποιαδήποτε φθορά.
  3. Εάν το προϊόν συνοδεύεται από δώρο, θα πρέπει να επιστραφεί και αυτό μαζί με το προϊόν.
  4. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αλλαγές- επιστροφές σε συγκεκριμένα είδη.
  5. Μας επιστρέφετε τα προϊόντα μέσω μεταφορικής ή ταχυμεταφορικής με ΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ (δική σας).

Οι επιστροφές ΔΕΝ γίνονται δεκτές

  1. Στα προϊόντα που αγοράζονται με το μέτρο (δηλαδή κόβεται και σας το στέλνουμε στις διαστάσεις της επιλογής σας).
  2. Στα προϊόντα των οποίων η συσκευασία έχει ανοιχθεί.
  3. Στα προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί φθορά ή αλλοίωση.  
  4. Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί εντός των 14 ημερολογιακών ημερών. 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα χωρίς να υπάρχει κάποια βλάβη (πχ αν θέλει να αλλάξει χρώμα, μέγεθος κλπ.) θα χρεωθεί τα έξοδα και παράδοσης και παραλαβής (4,00 € ανά αποστολή).

ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ

Όλα τα παπούτσια θα πρέπει να τα δοκιμάζετε σε μαλακή επιφάνεια, μέχρι να είστε σίγουροι ότι θέλετε να τα κρατήσετε. Τα παπούτσια θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση.

Επιστροφή χρημάτων ΕΛΛΑΔΑ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς. Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, με εταιρία της επιλογής του (χρέωση αποστολέα). Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε την αξία του προϊόντος στο τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας.

Σε παραγγελίες που έχουν πληρωθεί μέσω Χρεωστικής/ Πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή της αξίας των προϊόντων γίνεται στον αντίστοιχο λογαριασμό.

Σε αντίθετη περίπτωση, που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία των προϊόντων. Οποιαδήποτε έξτρα χρέωση από υπηρεσίες της courier δεν επιστρέφονται!

*Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση ή με χρέωση του Rafto.gr, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Επιστροφή χρημάτων ΚΥΠΡΟΣ

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς. Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Επιστροφή χρημάτων είναι εφικτή μόνο εφόσον η εξόφληση της παραγγελίας έχει πραγματοποιηθεί με Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτα ή Paypal.

Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία των προϊόντων.

*Σε περίπτωση επιστροφής χωρίς ενημέρωση ή με χρέωση του Rafto.gr, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η εταιρία έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του πελάτη και να διαθέσει τα προϊόντα της προς πώληση, στην περίπτωση που ο πελάτης ενώ έχει δηλώσει παραλαβή από το κατάστημα,  δεν έχει έρθει να παραλάβει την παραγγελία εντός 7 ημερών από την ειδοποίηση του.

Μετάβαση στο περιεχόμενο